Počet položek: 0 0,- Kč

Obchodní podmínky


1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.

2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen bude zákazník o této změně informován a na základě jeho stanoviska objednávka vyřízena nebo stornována.

4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, urychlení vyřízení, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

5. Zákazník je povinen objednané zboží převzít od doručovací služby nebo si jej vyzvednout osobně (podle vybrané volby)! Pokud nemůže z určitého důvodu zásilku převzít oznámí to neprodleně telefonicky nebo emailem prodejci. Jestliže zásilku nepřevezme a bude vrácena odesílateli vyhrazuje si prodejce právo zveřejnit jeho jméno a adresu na tzv. Černé listině! Zákazník může být vymazán z černé listiny pouze v případě, že nás kontaktuje a domluvíme se na dalších podmínkách za kterých bude z Černé listiny vymazán!

Upozorňujeme že do 14ti dnů od převzetí zásilky má zákazník právo na vrácení zboží i peněz, které uhradil při převzetí objednávky!

6.Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržby evidujeme v běžném režimu.

 

Dodací podmínky

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Objednávky jsou doručovány lokálně vlastní dopravou za velmi výhodných podmínek (viz rozvozové podmínky) nebo je možno si je vyzvednout na prodejně (viz kontakt).

2. Zboží je připraveno k odběru do 1-3 pracovních dnů, pokud je zboží u nás skladem (označeno v e-shopu) tak do 24h.

3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně i jako záruční list.

4. Doručování objednávek vlastním rozvozem probíhá vždyv předem dohodnutý den a čas a nelze při nezastižení zákazníka na zadané adrese znovu realizovat druhým pokusem! V případě nezastižení je zákazník povinen si objednávku vyzvednout do 2dnů na prodejně!

 

Osobní odběr

 

Osobní odběr je možný na adrese prodejny a to nejpozději do 3 dnů od potvrzení objednávky!


Možnosti platby

 

Bankovním převodem

 

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet 3 způsoby.

1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)

2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce Poštovní spořitelny přímo na náš účet

3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR

Bankovní spojení: 235394032/0300

Číslo účtu je zasláno po objednávce e-mailem zákazníkovi spolu s částkou přepravného. Variabilní symbol je shodný s ID Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu.

Hotově

Platbu provedete na prodejně nebo ve zvoleném místě osobního odběru (např. při rozvozu) v hotovosti.

 

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Reklamace:
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců nebo v případě krmiv do datumu spotřeby uvedeného na obalu.
Zjistí-li kupující při přebrání zboží vady zásilky jako poškozený obal zásilky atd., musí tyto skutečnosti sdělit vždy ihned přímo zaměstnanci zásilkové služby, který učiní zápis o poškození zásilky a má právo převzetí zásilky odmítnout.

Dále pokud bude  zboží vadné(nepoškozené) učiní koncový zákazník oznámení písemně(doporučeně), bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení. Vrácení peněz: žádost o vrácení peněz je uskutečněna do 30 dnů po obdržení výrobku zpět.

Postup při reklamaci :

  1. Informujte nás o reklamaci e-mailem na: reklamace@krmivajanty.cz
  2. Zboží musí být nepoškozené a pokud možno v originálním obalu.
  3. Reklamované zboží musí být zasláno jako doporučený balík na naší adresu, neposílejte jako dobírku, nebude převzána! Poštovné je na náklady kupujícího, nevrací se!
  4. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od zjištění reklamace z naší strany!.

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu a přiloženým dokladem o koupi, poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží dle jeho stavu a opotřebení předem dohodnutým způsobem. Zákazník má právo na vrácení nákladů na dopravu, které při převzetí zboží uhradil(poštovné), ale musí je nárokovat. Náklady spojené s dopravou zpět k prodejci se nevrací.

Výměna zboží

Jestliže si přejete zboží vyměnit či vrátit, kontaktujte nás, prosím, na email info@krmivajanty.cz, a my s Vámi dohodneme podrobnosti o vrácení nebo výměně zboží pokud to bude možné!

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

 

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu krmivajanty@seznam.cz.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 


Ochrana osobních údajů

 

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje.

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí.

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. Máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli nebo o zrušení zasílání iformací z našeho obchodu.

Váš souhlas.

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Copyright © www.krmivajanty.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.krmivajanty.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Použiváním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souboru cookie._!   Další informace